2010. június 7., hétfő

Hullam-mania

Ma elvittek minket a rokonok par kozeli oceanpartra!! Annyira gyonyoru volt!!!!!!!! Sutott a nap, fujt a szel es egeszen nagy hullamokat lathattunk! Szokas szerint, foldbe gyokerezett a labam! Egyszerre probaltam meg megorokiteni az elmenyt es magamba szivni a part illatat! Ugy kellett mindig visszarangatni az autohoz! Persze, a kirandulas elso 5 perceben sikerult is tulzasba vinnem a ragaszkodasom az oceanhoz. Olyan kozel mentem a vizhez, h megerintsem, h mar nem tudtam elmenekulni a parthoz kozeledo hullamoktol. A cipom teljesen atazott! :) De megerte!!!!!!!!!!!!!! Plane, h bevetettuk magunkat, egy rovid keresgeles utan, a legkozelebb eso turiba es MAn anyukaja tokeletes erzekkel kiszurta az egyetlen cipot, ami a meretem volt es az izlesemnek is megfelelt! :) Jah, es olcso is volt! :) Szoval, szerencsere megusztam a megfazast is! :)
A partok, amiket lattunk ma: Palm Beach, Newport Beach es Manly. Sajnos, az utobbinal mar eleredt az eso. De nem szamitott! Ha a szorfos fiukat sem erdekli, akkor engem meg kevesbe sem! Foleg, h igy volt, mit fotozni!
Szo mi szo, minden, amit lattam lehengerelt es oszinten bevallom, sargultam-zoldultem az irigysegtol, h milyen szep helyen elnek az ausztralok! Bmikor lesetalhatnak a partra, nezhetik a hullamokat. Bar nekik ez mar biztosan megszokott es alap dolog. Csak nekem csorog itt a nyalam, mint tengerpartot alig latott magyarnak..
Na jo, abbahagyom, mert eleg idegesito lehet az ekezetmentes bejegyzest bogaraszni! :D

2 megjegyzés: