2010. október 1., péntek

Intro Rádió - Import


Az élet útjai kifürkészhetetlenek, szoktuk gyakran mondani és még gyakrabban gondolni. Milyen igaz ez a mondás! Teljesen véletlenül csöppentem bele valamibe, ami egy baromi jó kezdeményezés és nagyon tetszik! Idén nyáron alakult az Intro Rádió, azzal a szándékkal, h igazi tartalmat szolgáltassanak mindazoknak, akik ki vannak éhezve a kultúrára és az ehhez kapcsolódó finomságokra. Van itt hangoskönyv, blog híradó, irodalom és zenei ritkaságok minden mennyiségben! Még az elején vannak, de én bízom benne és nagyon drukkolok, h vmi nagyobbá és népszerűvé nőjék ki magukat.  Létrehoztak egy új műsort, Import néven. A cél, h a világ különböző pontjain élő magyarokat összehozzák havonta egyszer egy skype beszélgetés keretén belül, ők pedig elmesélik az otthoniaknak, h milyen is az élet a határokon túl. Ebbe a körbe kerültem be én is, Kambodzsa képviseletében, köszönhetően sorstársamnak, Vietnámban! :) Már túl is vagyunk az első adáson! Bizony, bizony...A társaság nagyon sokszínű. A hallgatók nagyon különböző országokat és kultúrát ismerhetnek majd meg rajtunk keresztül! :) (A bloglistába be fogom tenni az összes résztvevőt, h megismerhessétek őket.)
Talán mondanom sem kell, h nagyon izgultam, hiába előre felvettük az anyagot. Éreztem is, h remegett a hangom! Életemben nem csináltam még ilyet! :) De hogy gyakoroljam a dolgot bevállaltam egy külön, személyes interjút is, ami ha minden igaz, jövő héten pénteken adnak le, a Pénteki Riport műsor keretein belül. Kimondhatatlanul izgatott vagyok! Arról fogunk beszélgetni bővebben, h hogyan kerültem Kambodzsába, ki vagyok, honnan szalajtottak és merre tartok, valamint milyen is ez a kambo világ pontosan. Szurkoljatok, ma délután lesz a felvétel! :)

A legfontosabb, h ez a rádió honlapja: http://www.introradio.hu/index.html
Az Import részletesebben: http://www.introradio.hu/import.html

Minden kedden délben lesz a honlapon a közvetítés, ismétlés vasárnaponként van, úgyh akit érdekel, biztosan nem fog lemaradni egy részről sem. A legfrissebb adás pedig október 19-én lesz.

Jó hallgatózást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése