2010. augusztus 21., szombat

Szombati lazulásként

Találtam a neten egy videot, amit meg szeretnék mutatni nektek. Nem a legjobb, mert elég gyorsan vált a képek között, de azért a célnak megfelel. Láthattok pár pillanatot a siem reapi hétköznapokból.


A legelső kép nagyon mókás, a zöld lámpa a gyalogos átkelőnél. Mindig elszórakoztat, ahogy nézem, h begyorsul. Az is felmerül bennem, h otthon is jól jönne, így mindig mosolyogva kelnék át az úton.

Ezek után kíváncsiságból elkezdtem tovább keresgélni videókat a városról. Válogattam pár jobbat Nektek, így szombat délutánra, pihentető szórakoztatásként! :)

1. Utcai műsor

http://www.youtube.com/watch?v=cSpuC4ELDCM

Nagyon meglepődtem, h ez is fent van! Ez a srác egész nap járja a belvárost és a forgalmasabb éttermek előtt leáll és előadja a kis performanszát! A zene dübörög, figyelemfelkeltésként, annyira, h beszélgetni, semmit nem lehet mellette. A végén pedig körbejár adományért.

Mióta ezt a videót rögzítették azért változott pár dolog: rövidebb lett a srác haja (tüsi), a program annyiból áll, h nincs a kártyás felvezetés és beszerzett azóta egy vékonyabb matracot, amire érkezik az ugrások után. Na igen, jóval többször ugrik és a karika egésze ég!!!

2. Pub street

http://www.youtube.com/watch?v=h8fZlUO1OvI&feature=related

Sokszor emlegetem, h megyünk ide enni, inni. Ez a fickó végigjárja az egészet, bár nappal. Esti videók nem voltak túl jók. Igaz, sokat beszél a pacák és lassú, de legalább rendesen látni az éttermeket. Ahova mi szoktunk járni leginkább, a Tigre de Papier és a Temple Bar, néha pedig Angkor What. Pár dolog itt is megváltozott azóta, éttermek jönnek-mennek, mint pl a Crocodile Burger, én már hírét sem hallottam! Ja igen, egy fontos dolog, nappal autóval, motorral is át lehet menni az utcán, este viszont a rendőrök lezárják és a gyalogos az úr! :)

3. A város és egy kis utazás tuk tukon


Nagyon jó kis videó. Minden benne van és rendesen, jó minőségben. Bár sajnos, nekem leáll egy idő után, de addig is érdemes megnézni.


Azért érdekes, mert 0.39-nél látszik a házunk!!!! :D Bal oldalt, láthattok egy sorházas részt, abból az első!

4. A végére egy kis móka

Bővült a khmer feldolgozások köre ezzel a gyöngyszemmel (eredeti: Lady Gaga - Pokerface), mindenkinek jó szórakozást hozzá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése