2010. augusztus 17., kedd

Új blog

Egy ideje, már terveztem, csak lassan készült, de végül, megszületett az új blogom. Lehet, h fogjátok a fejetek, h még egy, amivel lépést kell tartani, de ez most kicsit más. Kedvet kaptam ahhoz, h egy helyen le legyen írva, h milyen könyveket olvastam mostanában és azok milyen élményt adtak nekem. Tudom, megtehetném mindezt egy sima word fájlban is, de olyan izgi ez a blogozás! :) Gondoltam, megpróbálom, végülis mi veszíteni valóm lenne! Sokkal több örömöm van benne úgy, h mindezt megoszthatom másokkal is, mint h csak saját magammal. A címe: Tea, csoki, kanapé és ez alapján, itt éritek el:


Egyszerűbb nevet nem sikerült találnom. El sem tudjátok képzelni, mennyi ideig tartott kiötleni! Minden foglalt volt, ami nekem tetszett! Ezután sokáig piszmogtam a külalakkal is: milyen szinek legyenek benne, milyen betütipus és méret, milyen kép a háttérben, stb. Aztán jöttek az elemek és azok elrendezése. Nem egy napos művelet! :) Ezután kezdtem csak megírni a bejegyzéseket. Nah hát ennyi elég is a vajúdás időszakáról! :) Egyelőre a jelenlegi kinézet marad, semmi extra, de szerintem csinos. Amíg nem ér vmi komoly kritika, addig jó lesz! :)

Szóval bízom benne, h tetszeni fog a blog és olvasgatjátok. Külön örülni fogok, ha találtok 1-2 jó könyv tippet! Ha pedig már túlvagytok bmelyiken is, akkor nem fogok megharagudni a hozzászólásokért! Csak hajrá! :)

2 megjegyzés:

  1. Eszti! Lájkolom az új blogodat! :) És a stílusod is nagyon sokat erősödött egyébként, amit ez a téma jól megmutat :) A háttérképed is tök jó. Tök jó ötlet az egész. Én a kirándulóhelyeket, túracélpontokat tervezgettem ugyanígy megosztani a nagyvilággal, de még nem szántam rá magam. Viszont inspiráló, hogy te így nekivágtál ennek is. Sok jó bejegyzést a jövőben!!! pussza

    VálaszTörlés
  2. Szia Dóri! Köszönöm a bíztató szavakat! :) Örülök, h tetszik a blog! Nagyon várom, h olvashassam a kiránulóhelyekről szóló blogodat! Jó ötlet! Tessék belevágni! :D Puszillak

    VálaszTörlés