2010. május 18., kedd

Figyelem! Figyelem! Közhírré tétetik!

Ma kaptunk egy nem mindennapi hírt! MAn-t felkérték egy rádióműsorba interjúalanynak! Úgyh május 22-én, szombaton talpra mindenki és reggel 6kor tessék fülelni! :) "Helyszín": Magyar rádió vagyis mr1 Kossuth rádió, Szombat reggel c. műsora. Külföldön élő magyarok tapasztalatai a téma. Azt hiszem, én jobban izgatott vagyok, mint ő! :) Ezerrel beindult a fantáziám és jönnek az ötletek, h miket mesélhetne Kambodzsáról! De vissza kell fognom magam, mert egyrészt különben az agyára megyek, másrészt biztos vagyok benne, h a magára jellemző nyugalommal és határozottsággal fog válaszolni a kérdésekre. Minden helyzetben fel tudja találni magát. Szóval nem féltem! :) Elvileg holnap hívják fel, h megbeszéljék a részleteket az interjúval kapcsolatban, majd kicsivel később már élesben fel is veszik az anyagot! Hihetetlenül jó! Egyik ismerőse ajánlotta be a rádiónak és mivel megtetszett nekik a blogja, megkeresték.

A jó hír, h akinek nem sikerül ebben az időben feltápászkodnia az ágyból, később a rádió honlapján lévő hangtárban bepótolhatja az interjút! Én is ezt fogom tenni, mikor szombaton visszaérünk Koh Kerből! Holnap korán reggel megint megyünk vissza, befejezni a felmérésünk.

No, csak ennyit szerettem volna elújságolni Nektek! És még annyit, h esik az eső!!!!! Jó, tudom, ez otthonról nézve inkább rossz hír, de itt végre felfrissül a levegő, legalább éjszakára! Egyre jobban közeleg az esős évszak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése