2010. február 11., csütörtök

Egy kis kiegészítés...

Megint itt vagyok, a mai napom termékeny lesz! :) Szeretnék még pár gondolatot hozzátenni az előző bejegyzésemhez. Kicsit úgy érzem hiányos lett. Nem írtam le, h mitől is ijedtem meg annyira, h mitől vált minden körülöttem hirtelen annyira valóságossá. Találkoztunk olyan emberekkel, akik már itt élnek egy ideje v már többször dolgoztak Kambodzsában és meséltek a körülményeikről. Arról, h milyen volt az elmúlt időszak, amit itt töltöttek. 'Persze', nekem főleg a negatívumok jöttek át, láttam szemeim előtt, h hasonló helyzetbe kerülök és, h hogyan reagálnék. Pl. ijedten ugrabugrálok egy fura állatka láttán! :) Vizuális tipus vok ugye! :) Bevallom, főleg a falusi élettől félek ennyire. Bár gondolom, ez nem akkora titok! :) Foggalmam sincs, mivel fogom lekötni magam! Siem Reap-t egyre jobban kedvelem és kezdem megszokni minden előnyös és előnytelen oldalával szemben. Jó tudom, alig egy hete vok itt, mit várok magamtól?! Már ez is szép kis fejlődés. Hát igen, ezért is szól ez a blog a türelemről is! :) Fejlesztésre váró terület! :) Szóval igyekszem bíztatni magam belül, h menni fog és mint látjátok, a motiváció is megérkezett, úgyh innen nincs más út, mint nap mint nap ismerkedni a gondolattal, h vizet hozok a kútról, és egy fatüzelésű kályhán főzök, áram pedig este 6tól 10ig van. Még mindig nevetnem kell, ahogy erre gondolok! :)
Na jó, mostmár leszállok a témáról! Hiszen nagymamáim is ilyen körülmények közt éltek, és kibírták, feltalálták magukat! Én is ezt fogom tenni! Nem is beszélve arról, h ha ezt kibírom, egy baromira edzett csaj leszek, jöhet bmi! :)

2 megjegyzés: