2010. február 16., kedd

Kósza gondolatok 11 óra alvás után :)

"Mama azt szokta mondani, az élet olyan, mint egy doboz bonbon: Nem tudhatod, mit veszel belőle!" /Forest Gump/
Ez az idézet forog a fejemben, már egy pár órája. Ízlelgettem, forgattam és úgy döntöttem, ez most idevaló. Évek óta ez az egyik kedvenc gondolatom, mindig is tetszett az egyszerűsége és a film ismeretében szívhezszóló üzenete! Most van a pillanat, h az én életembe beilleszthetem, megtalálva a helyét. Mert most érzem úgy, h, az elmúlt 4,5 hónap hasonlóan történt meg velem. Választottam egy nagyon fincsin kinéző bon-bont és hihetetlen ízáradatot kaptam cserébe, teljesen váratlanul! :) Kicsit 'felpofoztam' magam tegnap este, mert fintorgok itt az ázsai kultúrán és könnyedén kritizálom, h mennyire más, mint a miénk, de vhogy elsiklottam a lényeg felett. Afelett, h basszus ÉN ITT VAGYOK! Hogy egy ekkora lehetőségem támadt, h eljöhetek egy olyan országba, amiről talán október előtt még nem is hallottam sokat. Beleláthatok és megismerhetem! Ha hagyom és igazán akarom nagyon sokat tanulhatok magamról és az emberekről itt. Sok a tanulság már két hét után is! Vhogy mióta ideértünk, azt éreztem magamon, h eltűnt a korábbi szívből jövő lelkesedésem, az érzésem, h jó úton járok és, h végre közelebb kerültem a 'személyes történetemhez' (Coelho, Alkímista), és inkább tényleg a nyafis Eszti kerekedett felül. Pedig épp az, h őt jöttem leküzdeni, persze részben. Na jó, ezt a gondolatfonalat azt hiszem, jobb, ha nem szövöm tovább, mert enyhén skizofrén irányba kezd mutatni! ;) A lényeg, a lényeg, h tegnap este végre újra felnyílt a szemem, megcsapott MAn lelkesedése és szenvedélye. A tenniakarás. H kihasználjuk ezt a lehetőséget és a maximumot hozzuk ki belőle! Ezen keresztül ébredtem fel, h ez hova tűnt belőlem, hisz én is ilyen vok...legalábbis voltam még az elején! Részben ezért is tartjuk magunkat annyira összeillőnek! Erre tessék, én szépen elkaparom mélyre, a föld alá! Úgyh ébresztő!!!!!!!!!!! :) Érzem, h ez jó lesz! Mert itt lenni és tapasztalni, nem is lehet másképpen! :)
Csak ennyit akartam ma mondani, kivételesen megkímélek mindenkit a szemguvasztástól. Biztosan, általában, mire a napi bejegyzésem végére értek, van némi fizikai hatása szemkörnyéken! :)

2 megjegyzés:

  1. Szóval, tudod COURAGE!!!
    J'espere que bientot tu nous ecriras un peu sur le coté francophone de ta vie!:D
    Tu nous manques déja!!!
    BISOUS

    VálaszTörlés
  2. :DD C'est ne pas facile d'écrire de ma vie francophone ici parce que je ne l'ai aucune. :) J'ai rencontré seulement un francais mais malheureusement il parle hongrois! C'est la vie!
    Remélem, jól írtam! ;)

    VálaszTörlés